Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Love Is Dead-Kerli(2008)

Tο πρώτο full album που postάρω!!!Και τυχαίνει να είναι SUPER!!!H Kerli που λες είναι μια Σλοβάκενα,21 ετών, κουκλάρα και αρκετά ταλαντούχα...Το θέμα είναι ότι δεν τραγουδάει Pop ή R n' B ή έστω country...Τραγουδάει ένα είδος μεταξύ Bjork (ερμηνεία-μπλιάχ!),Evanescence (στίχοι) και ένα μυστηριώδες ύφος στην μουσική στα περισσότερα κομμάτια που δεν έχω ακούσει αλλού...Κάτι σαν Alternative Rock ...Έχει πάρει μέρος σε κάτι Ευρωπαικούς διαγωνισμούς αλλά ήρθε 2η..Απορώ όμως πως μία τόσο όμορφη κοπελιά τραγουδάει για τον θάνατο και γενικά χρησιμοποιεί ένα emo πνέυμα σε όλο το album!Αλλά να μου πεις αν ήταν μία ακόμα pop γκόμενα τότε δύσκολα θα έκανε καριέρα(κακά τα ψέμματα έχουμε πήξει πια!)...Love is dead λοιπόν...Τι χαρούμενος τίτλος!Που να ακούσεις και το τραγούδι!Πέρα από την πλάκα όμως το τραγούδι είναι υπέροχο όπως και το videoclip, στο οποίο ξεκινάει δείχνοντάς την σαν σκατόγρια 99 χρονών και καθώς ξεδιπλώνεται το μεγαλείο του τραγουδιού, γίνεται πιο νέα μέχρι που φτάνει τα 21 της.Πανέξυπνο or what???
Άλλο κομμάτι που είναι άξιο προσοχής (εκτός το
Love is dead) είναι το Hurt Me...Μου άρεσε πιό πολύ από το Love is dead με την πρώτη ακρόαση...Τώρα βέβαια είμαι σίγουρος ότι μου αρέσει πιο πολύ το LiD!Άκου σίγουρα και το Bulletproof που είναι άλλο ένα διαμάντι!Το Creepshow μου βγάζει ένα περίεργο συναίσθημα όταν το ακούω...Έχει κάτι το διαφορετικό...Το Beautiful Day είναι μεν μία "παραφωνία" στο album αλλά είναι πολύ καλό!Το λέω παραφωνία γιατί δεν κολλάει με όλο το feeling του album...Δεν έχω ακούσει πολύ όλο το cd ώστε να εκφέρω μία συνολική άποψη (ακούω συνέχεια το Love is dead!) αλλά γενικά αξίζει!Είναι ένα album που σε μεταφέρει σε έναν μαγικά διεστραμένο κόσμο!
(για download click στο εξώφυλλο του album!)

2 σχόλια:

molemou είπε...

Τις ευχές μου για ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου

Jagon είπε...

Tnx molemou!