Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008

I guess It's Good Karma And It Goes Around...

Sooooo bored!
Σήμερα δεν πήγα στο φροντηστήριο γιατί έχω το μαύρο μου το χάλι :(...Αποφάσισα να postάρω αυτό το τραγούδιον το οποίο έχω ακούσει ΠΟΛΛΕΣ φορές...Είναι το Karma της Alicia Keys από το album The Diary Of Alicia Keys..Αυτήν την γυναίκα δεν έχω καταλάβει αν την συμπαθώ ή όχι...Ναι έχει ωραία φωνή,ναι είναι κουκλάκι αλλά όσα τραγούδια της έχω ακούσει είναι σαχλαμαρίτσες (το Karma εξαιρείται όπως καταλαβαίνεις)..Φαντάζομαι ότι αν ερμήνευε αυτή τα τραγούδια από το Good Girl Gone Bad της Rihanna θα είχα ξεχάσει την Aguilera και θα είχα βρει την νέα μου θεά στο πρόσωπο της Alicia...Κρίμα...Και πάλι όμως είναι μια αξιοπρεπέστατη καλλιτέχνης με αρκετά χρόνια στην παγκόσμια δισκογραφία.

Alicia Keys-Karma
Download

Also don't forget:2 more days to see if Jojo is a smart person (like Brit!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: